#1 2013-02-01 02:22:37

Veriun

Administrator

Zarejestrowany: 2013-01-31
Posty: 6
Punktów :   

Poradnik-Strażnik Lasu -Veriun

Zacznę od razu:

Łuk krótki - szybkość ataku nie DAMAGE .
Łuk długi - potężny DAMAGE nie szybkość ataku.

OPIS DLA GRACZY UŻYWAJĄCYCH ŁUKU DŁUGIEGO



SKILLE PRZYDATNE:

- Szybka Strzała( Tutaj DAMAGE no nie ukrywając nie jest powalający).
- Precyzyjny Strzał( Tutaj DAMAGE jest przeraźliwy dla każdej rasy postaci).
- Myśliwska Pułapka( Zostawia przeciwników w tyle, znaczy duże grupy).
- Skok Szczupaka( używany do uników - ucieczki).
- Sieć( Dla doświadczonego gracza z łukiem długim jest podstawą ponieważ dając w biegłościach - MAGICZNIE UPLECIONA SIEĆ - poprawienie strzałem z PRECYZYJNEGO STRZAŁU zabija natychmiastowo gracza + SKILL uniemożliwia walkę graczowi, mobowi na pewien czas).
- Rozproszony Strzał... Czasami tylko czasami przydatny SKILL
- Drapieżny Ptak( bardzo pomocny SKILL, ponieważ nie uzdolnia  gracza moba do walki).
- Taniec Ostrzy( używany często do przedarcia się przez grupę mobów, uzywany do znaczenia, także ucieczki).
- Adrenalina  używany przeze mnie SKILL do szybkiej ucieczki - przemieszczenia się.
- Stado Wilków, używany SKILL do ataku jedno celowego nie grupy, jeżeli masz w biegłościach TRYBUT WILKÓW - wilki na arenie zwracają ci życie w pewnym stopniu.

BIEGŁOŚCI



- Wzmocniona Cięciwa - przebijasz Szybką Strzałą pierwszy cel i trafia w drugi.
- Trwałe Znaczenie - wole kogoś znaczyć o 2 sekundy dłużej niż spowalniać o jedyne 10% więcej.
- Weteran Długich Łuków - walisz z łuku długiego o 25% mocniej!
- Spokojne Celowanie - walisz z Precyzyjnego Strzału o 20% mocniej!
- Wytrzymały Tancerz - ja wziąłem Zwinny Traper i to był mój błąd bo więcej razy można użyć Tańca Ostrzy i Wytrzymały Tancerz jest lepszy.
- Oznaczenie Sokoła - zadaję większy DAMAGE i znaczy.
- Opanowanie Ciała - przy użyciu Adrenaliny nie ma skutku ubocznego w postaci mniejszego DAMAGE.
- Trybut Wilków - 60% DAMAGE zadanego przez wilki jest zamieniane na życie dla Ciebie.

PUNKTY POWAŻANIA



- Instynkt Bojowy - zadajesz o 15% więcej szkód!
- Ulepszona Technika Walki Specjalistycznej - szkody zadane Precyzyjnym Strzałem zwiększają się o 10%!
- Gotowość Do Walki - po zabiciu przez Ciebie przeciwnika na arenie zostaje Ci zwrócone 50% życia.
- Zręczność - przydatny ponieważ łuki długie są wolno strzelającymi łukami i ich szybkostrzelność wzrasta o 15%!
- Przekora - zmniejsza o 33% czas ogłuszenia Ciebie.
- Moc Lasu - szybciej wilki się pojawiają, sokół lata dłużej.
- Ciężkie Ciosy - Twoje ciosy ogłuszające trwają dłużej o 33%.
- Zemsta Lasu - w promieniu 12 metrów twoi przeciwnicy dostają przez 6 sekund 200% twoich szkód podstawowych w postaci szkód które oni ponoszą.

Metryki Ogólne Strażnika Lasu:


W porównaniu do innych postaci ta postać jest "uniwersalna" to znaczy że nie ma najsłabszego pancerza, ale i nie ma takich jak Rycerz Zakonu Smoka.
Strażnik Lasu Dysponuje dwoma trybami gry: przekład na DAMAGE i przekład na "wykończę go moją serią strzałów", osobiście wole przekład na DAMAGE, ponieważ można walnąć 1 hitem kolosalną liczbę szkód jakie ty zadasz.
Ta postać posiada dwa tryby walka z bliska tryb "wykończę go moją serią strzałów" tzn. walimy SKILLAMI - Śmiertelny Cios czy też Śmiertelny Rozmach w przeciwnika kiedy zostaje już mu 1/4 - 2/4 życia, drugim trybem jest walka z daleka tutaj dwa tryby walki mają tą zaletę. W porównaniu do Czarodzieja Kręgu - Strażnik Lasu ma kolosalną wobec niego siłę pancerz i życie, czarodziej Kręgu posiada SKILLE unieszkodliwienia gracza na bliższy dystans. Rycerz Zakonu Smoka jest twardą postacią dlatego nosi nazwę "TANK" ma kolosalną liczbę pancerza i życia, kosztem DAMAGE, chociaż spotkanie Strażnika Lasu na bliski dystans z Rycerzem Zakonu Kończy się okropnie dla Strażnika Lasu - nie ma on już jak zadać ciosu ponieważ "TANK" blokuje jego co dosłownie drugi cios. Serią ciosów z krótkiego łuku jest ciężkie jedynie podołać temu potrafi łuk PREDATOR( Dropi z Kali) ten łuk ma DAMAGE i wali jak karabin dlatego też nosi nazwę "maszynówki" czy też jak kto słyszał. Gra Strażnikiem Lasu jest okropnie ciężka bez dobrego EQ. Moją radą jest wbić sobie minimum Młodszego Legionistę na lvl'u mniejszym niż Lvl 20, ponieważ bez EQ na 20 lvl'u nie ubijesz debeściaków... Teraz jest era ruskich oni są nadziani full PRO EQ. Gra Strażnikiem Lasu zaczyna robić się nudna gdy gra się samemu. Na 16 lvl'u ubicie Heredura w Lochach --> Katakumbach --> Krypcie Króla jest nie możliwe tylko doświadczeni gracze wiedzą że można go zbugować i poświęcając troszkę czasu można utłuc Heredura!!!!!!!! (jeżeli gracz nie wydał ani grosza do tego momentu gry -.-), tylko Rycerz Zakonu Smoka podoła zadaniu. Bez pomocy wyższych lvl'i gra Strażnikiem Lasu mija się z celem gry i w tej chwili dziękuje graczom z Bractwa RED DRAGON PL!!! Jestem graczem doświadczonym i zdałem relacje z tego jaka jest gra Strażnikiem Lasu...
Moim zdaniem gra nim jest bardzo przyjemna. Jeżeli chcesz czytać moją dalszą wypowiedź o EQ jakie powinno być ogólnie czytaj |
                                                                                                                                                                                           |
                                                                                                                                                                                          \/


EQ DLA GRACZY Z ŁUKIEM DŁUGIM



HEŁM
- Kamyczki full na ŻYCIE = 375 ŻYCIA
NARAMIENNIKI - kamyczki full na WARTOŚĆ ZBROI = 225 WARTOŚCI ZBROI
WIERZCHNIE OKRYCIE - Kamyczki full na ŻYCIE = 375 ŻYCIA
KARWASZE - Kamyczki full na ŻYCIE  = 375 ŻYCIA
TARCZA(nie kołczan) - Kamyczki full na WARTOŚĆ ZBROI = 225 WARTOŚCI ZBROI
KOŁCZAN(tylko na PvP) - Kamyczki full na KRYTYK = 800 KRYTYKA
ŁUK - Full szkody = 100 SZKÓD
PIERŚCIONEK(1) - Kamyczki na full ŻYCIE = 375 ŻYCIA
PIERŚCIONEK(2) - Kamyczki na full SZKODY = 100 SZKÓD
PAS- Kamyczki na full WARTOŚĆ ZBROI = 225 WARTOŚCI ZBROI
OZDOBA BRONI - Kamyczki na full SZKODY = 100 SZKÓD
AMULET - Kamyczki na full ŻYCIE = 375 ŻYCIA

W obliczeniach nie podam wyniku ponieważ co aktualizacja w tym poradniku będą zachodziły zmiany.


To EQ wyłania naprawdę fajny efekt



Jeżeli coś jeszcze chcieli byście wiedzieć proście i piszcie w Odpowiedziach pod tematem.
w tej aktualizacji zmieniłem krytyki nie które na szkody a wartość zbroi na życie.



Jeżeli mogłem pomóc to proszę bardzo Veriun

Ostatnio edytowany przez Veriun (2013-02-09 10:36:42)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.motodawcy.pun.pl www.racer.pun.pl www.callofduty1.pun.pl www.lynera.pun.pl www.ks-biecz.pun.pl